laupäev, 9. mai 2009

Šokolaadi-kondenspiimajäätis

Ma tegelikult kookosjäätisest loobusin poolteadlikult, sest samal õhtul oli mul plaanis teha ka šokolaadijäätist sellisel viisil nagu ma varem kunagi teinud polnud. Retsepti leidsin jällegi eelpool mainitud toidublogist.

Vaja läheb:
0,5 purki magusat kondenspiima
22 g kakaod
200 ml piima
100 ml vahukoort
2 tl vaniljesuhkrut

Kondenspiim tuleb potis keema lasta ning segada hulka kakao. Keeta madalal kuumusel 5 min, samal ajal pidevalt segades. Tõsta tulelt ning lase veidi jahtuda, seejärel vala sisse piim, vahukoor ning vanillisuhkur. Sega kõik läbi, jahuta toasoojuses maha ja hoia külmkapis. Külm segu kalla jäätisemasinasse ning lase keerutada, kuni jäätis on paraja konsistenstiga. Kaunistuseks ripsutasin peale riivitud mündimaitselist šokolaadi. Pean ütlema, et see jäätis on ikka väga rammus ning üle ühe palli süüa ei suuda. Ma tegelikult vähendaksin retseptis veidi kakao kogust, et lasta kondenspiimal veidi rohkem esile tulla; praeguse retsepti järgi valmistatud jäätis oli ikka väga šokolaadine.

1 kommentaar:

  1. Tere!

    Kas jäätisemasinasse läheb siis täiesti vedel segu? Minu masin seda jäätiseks küll ei keerutanud. Panin pärast jäätisemasinat selle veel tundideks jääkülma. Pärast oli kristalltükke jäätis täis. Mis ma valesti teen?

    VastaKustuta