teisipäev, 19. mai 2009

Linguine veinikastme ja krevettidega

Täna me ei jõudnud poodi, seega tuli õhtusöögiks midagi välja võluda kodukappides leiduvast. Erinevaid pastasid on mul kodus alati; mul on lausa nõrkus neid kokku osta, kui jälle midagi huvitavat leian. Koort kahjuks või õnneks külmkapis polnud, muidu ma sööks vist liiga tihti kooreseid pastasid. Siis meenus mulle, et olin paar nädalat tagasi Selveri retseptinurgast leidnud ühe krevettide ja veiniga pastaroa, mille jaoks ma ka vajalikud komponendid valmis ostsin. Krevetid pole mul just lemmikute killast, aga samas see retsept tundus kuidagi köitev ja isuäratav, seetõttu otsustasin väljakutse vastu võtta ning täna lõpuks selle toidu valmis teha.

Vaja läheb:
250 g spagette (mina kastutasin hoopis linguine't)
0,5 dl oliiviõli
3 šarlottsibulat
3 küüslauguküünt
100 g päiksekuivatatud tomateid
2,5 dl valget kuiva veini
500 gr koorimata (või peotäis kooritud krevette)
soola
mutsa pipart
rukkola salatit (mina kasutasin mizuunat)

Hakkisin esmalt šarlottsibulad, küüslaugu ja päiksekuivatatud tomatid. Keetsin pasta al dente; samal ajal praadisin pannil oliiviõlis sibulatükke, küüslauku ja päiksekuivatatud tomateid paar minutit. Lisasin krevetid, soola, pipra ja veini ning kuumutasin keemiseni. Hautasin kaane all ca 7 minutit. Kui vein oli parasjagu aurustunud, lisasin äsja valminud linguine. Originaalretseptis tuli lõpus lisada veel rukkola ja läbi segada, kuid mul oli kodus mizuuna salatit, mis on õrnem ning ei kannata kuumutamist. Tõstsin pasta kaussi ning panin mizuuna mütsiks pähe. Maitselt oli... huvitav, ütleks. Krevette oli küll vähe, kuid maitset andsid tublisti, ei häirinud, samas oli see toit minu jaoks hoopis midagi teistsugust.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar