reede, 1. mai 2015

Naadismuuti

Kevadine rohelise söömise periood on täies hoos. Peenras sirgub murulauk, kasvuhoonest saab juba rediseid, rohelist sibulat, tilli ja kress-salatit ning ühes karulauguga leiab metsa alt ka naati. Naat pole aga oma tekstuurilt sama õrn nagu karulauk ning minu arvates jääb see salatites pisut liiga jäigaks ja kriibib kurku. Kui naati kuumtöödeldult, nt küpsetistes kasutada, hävib suur hulk vitamiine ning siis kaob selle söömise mõttekus üldse.

Mu ema pakkus mulle aga smuutit, kuhu sisse oli purustanud ka naati. Olin algul üsna kahtlev, kas see tõesti ka maitsev on. Kuigi ma hindan tervislikku toitu, ei tee ma järeleandmisi maitse osas ning ei taha ega suuda süüa kõike, mida tervislikuks peetakse. Aga naadismuuti üllatas mind, kuna naat ei domineeri smuuti sees – põhimaitset annavad ikka marjad ning kreemisust lisab banaan. Smuutis võib kasutada meelepäraseid marju, mida sügavkülmas leidub ning lisada smuutile naati, mis purustades sulandub ühtlasesse massi. Mina tegin paksema smuuti, mida saab süüa lusikaga.

Minu smuutisse läks:
peotäis naati
1 banaan
1 dl jääs musti sõstraid
0,5 dl kirsimahla

Pane kõik smuuti koostisained ühte anumasse ning valmista smuuti kas saumikseriga või blenderiga.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar