laupäev, 21. november 2009

Omlett tomati, juustu ja basiilikuga

Pärast paari Jamie retsepti katsetust mõtlesin pakkuda ka midagi enda tehtut. Tegin eile lõunal ühe maitsva omleti, sain selle isegi päevavalguses pildile (toidupildistajad mõistavad kindlasti, et praegune pime periood ei soosi häid pilte; pealegi, isu ja inspiratsioon ei ole ajavahemikus 9.30-14.30 just parimas olekus).
Täna hommikul mõtlesin, et sirvin läbi kaks peatükki Jamie raamatust, mida ma veel uurida polnud jõudnud - ja mis ma avastasin, ka tema raamatus on omlett tomati, juustu ja basiilikuga. Mitte, et ma oleks arvanud, et ma selle omletiga nüüd jalgratast leiutasin, ma lihtsalt tahtsin meelde tuletada, et vahel omletti teha on päris hea, aga ma just tahtsin hetkeks eemalduda Jamiest, kuid imekombel oleme me ikka ühel lainel.

Ma olen lapsest peale muidu munapõlgur olnud, ma õppisin omletti ja üldse muna sööma alles 6 aastat tagasi, kui ma Egiptuses esimest korda sarnast omletti sain - traditsiooniline Eesti omlett, kus munad on segatud piimaga, pole kunagi isuäratav tundunud. Aga juust ja tomat omleti sees muudavad muna päris maitsvaks. Mina saan neist kahest munast üldiselt munaisu vähemalt kolmeks nädalaks täis.


Vaja läheb (ühele):
2 muna
1 tomat
ca 6-8 basiilikulehte
ca 25 g meelepärast juustu
meresoola
purustatud musta pipart
oliivõli

Klopi munad lahti, lõika juustust ja tomatist kuubikud, haki basiilik ning sega kõik ained ühes kausis läbi, maitsesta soola ja värskelt purustatud musta pipraga. Kuumuta pann, panen pannile veidi oliivõli ning prae omletti mõlemalt poolt paar minutit. Sobib nii hommiku-, lõuna- kui õhtusöögiks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar